Thursday 28 July 2011

. Cinta Muka Buku .

Salam Satu Malaysia . Assalamualaikum .


Lagu Cinta Muka Buku tengah laris sekarang kan ? Masih panas beb .
Macam pisang goreng yang baru masak tuh. *Eh , ye ke ? 
Tak percaya ? Korang pergi sentuh pisang goreng yang baru diangkat dari kuali tuh . Kalau tangan korang melecur , konpem panas . meletup . *ecececeh XP


Hari ni saya balik . Maksud saya , semalam . Saja nak bagitahu awak saya balik sebab saya 
happy sangat boleh balik . Biasalah , budak hostel . Gembira tahap 10 kalau boleh balik .


Minggu lepas lepas best sangat ! Minggu asrama . Happening gilaa . Tak belajar sangat sebab banyak aktiviti . Yang best gilaaa tuh because tak belajar lah . Exam bulan depan la . Enjoy dulu . *ahaks
Minggu ni and minggu depan memang kena belajar lah . Ujian Lisan lagik . Hisyh . Tak boleh tengok orang senang sikit . 


Kenapa kalau bila saya tulis blog saya jadi tak ada idea ek ? --'


Last word : Tak nak balik hostel . titik . muktamad .



No comments:

Post a Comment