Sunday 6 November 2011

.The end of Nothing.

Assalamualaikum , cikgu !


Entry yang lepas , time musim raya AidilFitri . Entry ni pulak time nak raya AidilAdha . Kire ada kimia laa tuh an ? XP
Memang lama tak update blog ni . Busy laa time time exam ni . Minggu ni baru boleh balik rumah . Wa homesick TT .
Kenapa minggu exam jer tentu ada banyak cabaran atau dalam bahasa omputih , obtacles . Sampai rasa cam nak menangis je kerja . Memang nak makan penampar kalau saya betul betul nak buat macam tu .


'Bestfriend' does not mean 'friend for ever' . Kau kena ingat tu Myna TT . Yup , I have some tiny problems with my bestfriend . Dia nak putuskan hubungan kami . Fine . Dia dah remove saya daripada friend list dia . Dah bosan dah pujuk . Hati batu betul >< . Dia nak saya anggap yang saya tak pernah kenal dia dan dia tak pernah kenal saya . Sadis , kan ? 


Nasib baik lah , ada someone bagi support . Dia suruh saya bertawakal banyak banyak . Ingat Allah sebab hanya Allah yang tahu di sebalik perpisahan ni . Nasib 'someone' tu ada , kalau tak tak mungkin saya tengah tulis entry masa ni . terkejut jugak , tiba-tiba haritu dia macam ambil berat pasal saya . selama ni , kami tak pernah bertegur sapa . cuma memandang dari jauh . sebab perkara ni , saya jadi agak rapat dengan someone tu . Thank you Allah :)


Eh , hari dah nak hujan . Kena pi angkat kain jemuran . Mommy pi kenduri TT . 


p/s : Hargailah rakan anda . Anda mampu mengubahnya :)

No comments:

Post a Comment